30.8.13

Favoriete youtuber van de maand

Een paar jaar geleden begon het, ik zocht op youtube iets anders dan liedjes... Namelijk; 'how to curl your hair with a flatiron'. En toen ging er een nieuwe wereld voor me open, ik werd langzamerhand verslaafd aan beauty en fashion filmpjes kijken. Ik kan het niet meer laten om elke dag even te kijken of er wat nieuws is ge-upload.

Maar sinds ik dus zo'n verslaafde fashion/beauty-youtuber fan ben heb ik ook aardig wat favorieten en wil ik eens per maand er eentje highlighten en ik hoop dat je ze net zo leuk vindt als ik, so enjoy!



Voor deze maand heb ik iemand die ik nog niet heel erg lang volg maar waar ik sindsdien wel alle filmpjes van heb gezien. ThePersianbabe is een meisje van 20 jaar oud en woont en komt uit 'the UK'. Haar echte naam is Barbera en ze maakt filmpjes waarin ze haar favoriete beautyproducten met ons deelt en 'hault'(een shoplog) haar kleding die ze gekocht heeft. De laatste tijd doet ze ook aan make-up tutorials, maar wat ik zo leuk vind van haar zijn de OOTD's, ook wel outfits of the day. Ze is lekker down to earth en draagt draagbare kleding die ook niet te duur zijn. Hier zie je zo'n OOTD;


Hieronder zie je een haul, ook wel shoplog, van haar gekochte Primark items. Altijd fijn om te weten wat Primark in de winkels heeft liggen, maar ik mag ook graag kijken naar haar andere hauls kijken naar wat ze allemaal heeft gekocht. Dat heb ik overigens bij iedere fashion/beauty-youtubers.


Ook doet ze wel eens aan TAG's. Dat zijn opdrachten die jij eerst doet en filmt, en daarna doorgeeft aan andere youtubers. Hier had ze zelf eentje bedacht waarin ze zich opmaakt als haar look-a-like.
Natuurlijk moet ik ook de room-tour aan jullie highlighten als interieurrookie. Bijna iedere youtuber maakt er wel eentje want je ziet namelijk alleen maar een glimp van de kamer als je de tutorials of de hauls kijkt. Meestal zijn de kamers van de youtubers niet echt mijn stijl maar Barbera haar kamer kan ik me wel in vinden.
Ik hoop je een beetje een beeld te hebben gegeven van deze youtuber en dat je nog meer filmpjes van haar wilt zien!

Have a lovely day,
LFJ