12.9.13

Lo is back!




Het is al weer een tijdje geleden, maar oh wat was ik fan van The Hills. Vooral van Lauren Conrad, toch wel echt de leukste. Toen ze weg ging was het ook snel gedaan met The Hills, Kristen Cavallari kon niet in de voeten treden van LC. Iemand die af en toe en langs kwam wippen was Lo Bosworth, vriendin van Lauren Conrad. Zag er altijd leuk uit, leek op Lauren en had een frisse persoonlijkheid. Toen ik het nieuws hoorde dat ze een eigen youtube kanaal was begonnen was ik zo enthousiast dat ik het wel even moest delen. Ze upload nu al een maand en heeft al aardig wat filmpjes opgenomen. Hier een leuke turtorial:



Ook blogt ze erbij met heerlijke 'healthy snack' recepten, maar ook fashion, beauty - kortom lifestyle. Het bekijken waard!  Lo's Blog - The Lo Down

Ik hoop dat jullie dit kleine nieuwtje leuk vonden! Ik ben al geabonneerd op haar kanaal en kijk uit naar andere leuke filmpjes van haar :)

Have a lovely day,
LFJ