30.11.13

Sweater Weather Tag





















Oh wat is dat heerlijk in de winter, lekker binnen zitten met een dekentje, lekker kopje chocomelk met slagroom en je favoriete serie op de bank. Het leek me leuk om daarom de "Sweater Weather Tag" te doen waarbij ik vragen beantwoord die te maken hebben met het najaar. Ik heb al veel youtubers het zien doen en de Nederlandse Blogger Serena van Beautylab had er een Nederlandse versie gemaakt. Deze vragen heb ik overgenomen en ik hoop dat je het leuk vindt!
  1. Wat is je favoriete geurkaars? Van IKEA, de mandarijn geur, die is echt heerlijk! Hij is wel knaloranje, maar dat pas wel een beetje bij het najaar.  
  2. Koffie, thee of warme chocolademelk? Ik lust geen koffie, en zoals ik al in de inleiding zei vind ik deze tijd van het jaar warme chocolademelk met slagroom echt heerlijk. Maar voor dagelijks 'gebruik'ga ik toch voor een heerlijk kopje thee. Bij Sostrene Grene heb ik heerlijke losse kerstthee gekocht, echt perfect voor de winter.
  3. Pas jij je make-up routine aan in het najaar? Ja zeker, ik durf nu veel vaker donkere lippen te dragen of een smokey-eye te doen terwijl ik in de zomer meer naturel ga. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte donker rode lippenstift.
  4. Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen? Hmm.. pizzaa, dat is altijd makkelijk, maar tiramisu is ook altijd heerlijk, of heerlijke gekruide kip. Alles wel dus...
  5. Muts of sjaal? Een sjaal, heb mooie en ook brede gezien bij de Zara. Die zijn wel vrij prijzig, maar meestal doe je wel een paar jaar met een sjaal. 
  6. Wat is je favoriete wintertrui? Dat is een oranje van Zara gek genoeg. Toen ik de trui zag hangen voor 20 euro bij de Zara moest ik hem hebben. (veel Zara, ik heb de laatse tijd een beetje een obsessie, oeps!) 
  7. Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar? Rood is eigenlijk voor mij het hele jaar door mijn favoriete kleur voor op mijn nagels en in het najaar en in de winter ga ik dan voor donker en bordeaux rood. En die van Essie zijn echt mijn favoriet!
  8. Laarzen of Uggs? Deze is voor mij wel 100% zeker, namelijk laarzen en vooral enkellaarzen en combat boots.
  9. Wat is het leukste aan het najaar? Ja toch echt wel echt het scenario dat ik in de intro schilderde. Heerlijk 'snug' binnen met de lichtjes tijdens kerst, gewoon de gezelligheid.
  10. Heb je een favoriet serie dit najaar? Dat is toch moeilijk kiezen.. Op dit moment heb ik 3 namelijk The Vampire Diaries, The Originals en Reign.

(fotobron:weheartit)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en enjoy your weekend!

Have a lovely day,
LFJ